Μετα το Crossfit γνωριστε το Cross Cage

 Επιθυμείς να δεις το σώμα σου να αλλάζει και • αισθάνεσαι ότι η κλασσική προπόνηση με αντιστάσεις (βάρη) δεν σου ταιριάζει;

• δεν μπορείς να πειθαρχήσεις και να δείξεις συνέπεια στην προσέλευσή σου στο γυμναστήριο;

• μπορείς να διαθέσεις μόνο μια ώρα για 2-3 φορές  την εβδομάδα; Το cross cage είναι ένα πολυμηχάνημα το οποίο αποτελείται από τροχαλίες, μπάρες, πολύζυγα, steps, σάκο του box, σχοινιά, ιμάντες TXR, λάστιχα και πολλά άλλα  τα οποία χρησιμοποιούμε σαν σταθμούς.

Στην πράξη.. Η  προπόνηση στο cross cage διαρκεί  1 ώρα και ξεκινάει με την προθέρμανση/προετοιμασία των ασκούμενων για το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει. Το πρόγραμμα περιέχει  πολυαρθρικές και συνδυαστικές ασκήσεις για όλο το σώμα με τη χρήση αντιστάσεων (μπάρες, αλτήρες, kettlebells, medicine balls, wall balls) αλλά και με το βάρος του σώματος. Η κάθε άσκηση εκτελείται σε διαφορετικό σταθμό και για συγκεκριμένη  χρονική διάρκεια (30’’-60’’ ) η οποία καθορίζεται από τον γυμναστή. Όλοι οι ασκούμενοι πρέπει να περάσουν από όλους τους σταθμούς – ασκήσεις για να ολοκληρωθεί το κάθε set το οποίο συνήθως αποτελείται από 5-10 διαφορετικούς σταθμούς.

Ένα πρόγραμμα στην κλασική του μορφή μπορεί να περιέχει 2 με 3 τέτοια set και ολοκληρώνεται με διατάσεις και αποθεραπεία. Ο στόχος αυτών  των προγραμμάτων  είναι  τόσο η ενδυνάμωση  και η τόνωση των μυών σε ολόκληρο το σώμα αλλά και  η  αύξηση των καρδιακών παλμών ώστε να πετύχουμε αντίστοιχα προσαρμογές  στην αντοχή  και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Απευθύνονται σε όλους ανεξαρτήτως επιπέδου και είναι εύκολο να προσαρμοστούν τόσο οι ασκήσεις με τη μορφή παραλλαγών ( ευκολότερες ή δυσκολότερες)  αλλά και η ένταση εκτέλεσης των ασκήσεων  ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε ασκούμενου  με την καθοδήγηση του γυμναστή.

Τα γυμναστήρια μας έχουν την λύση.... Είναι πλέον γεγονός πως η απόλυτη τάση στο χώρο του fitness είναι το cross training. Πρόκειται για μία μέθοδο εκγύμνασης που συνδυάζει ενδυνάμωση, αντοχή, νευρομυική συναρμογή και καύση λίπους. Είναι ιδανική για αυτούς που επιθυμούν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση, να αυξήσουν τη μυική τους δύναμη, να χάσουν βάρος  και να δουν το σώμα του να αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς. Το cross training αναφέρεται στο συνδυασμό διαφορετικών  τύπων προπόνησης (μυικής ενδυνάμωσης, μυικής αντοχής, εκρηκτικότητας, αερόβιας ικανότητας κλπ) και μας δίνει  τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε/ εκμεταλλευτούμε  τα οφέλη όλων αυτών  σε μία και μόνο προπόνηση! Ο πιο εύκολος τρόπος για να εφαρμόσουμε ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι οι κυκλικές προπονήσεις με σταθμούς  και το απόλυτο εργαλείο για να το πετύχουμε είναι το cross cage.

Δήμητρα Δρίτσα
Διατροφολόγος: Δήμητρα Δρίτσα
Γεννήθηκα το Μάρτιο του 1987 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσα. Λίγο μετά το τέλος του λυκείου βρέθηκα να σπουδάζω στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι Σητείας Κρήτης και το ταξίδι στη Διατροφή ξεκινά… Έκτοτε εργάζομαι ως Διαιτολόγος – Διατροφολόγος ενώ παράλληλα δεν χάνω ευκαιρία να παρακολουθώ συνέδρια και ημερίδες διατροφής.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Δήμητρα Δρίτσα καλέστε στο 6988712998 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It