Κρέπες Light... Κάτι Διαφορετικό!!!

Υλικά:

  • 200γρ καλαμποκάλευρο
  • ½ λίτρο γάλα χαμηλό σε λιπαρά
  • Λίγο αλάτι
  • 1 κ.γ ελαιόλαδο / κρέπα

Εκτέλεση: Σε ένα μπολ ανακατέψτε το καλαμποκάλευρο με το γάλα και το αλάτι έως ότου γίνουν ένας ομοιόμορφος χυλός. Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι ρίξτε 1 κ.γ ελαιόλαδο και αφήστε το να ζεσταθεί καλά. Πάρτε μισή κουτάλα ( αυτή που σερβίρουμε τη σούπα ) μείγμα και απλώστε το ομοιόμορφα μέχρι να καλυφθεί όλη η επιφάνεια από το τηγάνι. Αφήστε το να ψηθεί για 1 λεπτό και μετά σηκώστε τη κρέπα με προσοχή και γυρίστε τη να ψηθεί και από την άλλη μεριά για άλλο ένα λεπτό. Συνεχίζετε έως ότου τελειώσει όλο το μείγμα. Προτάσεις σερβιρίσματος: Χρησιμοποιείστε άφθονα λαχανικά της επιλογής σας με άπαχο κρέας ή ψάρι και αφήστε τη φαντασία ελεύθερη σε προσωπικές γαστριμαργικές δημιουργίες! Εμείς προτείνουμε να πειραματιστείτε με τόνο σε νερό, ψητό κοτόπουλο, άπαχη καπνιστή γαλοπούλα, καπνιστό ή ψητό σολομό, γιαούρτι, τυρί κρέμα ή κίτρινο τυρί ( όλα με χαμηλά λιπαρά ), κατίκι Δομοκού , μανούρι, φρέσκο κρεμμυδάκι, ψητά ή ωμά λαχανικά όπως πιπεριές, φρέσκα μανιτάρια, μελιτζάνες, κολοκύθι, ντομάτα, μαρούλι… και ό, τι άλλο λαχανικό βάζει η φαντασία σας!!! Nutritheories-Crepa:

  • Ψητό κοτόπουλο, κατίκι και αγγούρι
  • Καπνιστή γαλοπούλα, κίτρινο τυρί χαμηλό σε λιπαρά, μαρούλι και ντομάτα
  • Τόνος σε νερό, γιαούρτι, αγγούρι, άνηθο και κύβους ντομάτας.
  • Ψητό κοτόπουλο, ψητό μανούρι, τυρί χαμηλό σε λιπαρά και φρέσκια ντομάτα.
  • Καπνιστός σολομός, γιαούρτι, άνηθο, φρέσκο κρεμμυδάκι και φρέσκο τριμμένο πιπέρι.
  • Ψητά λαχανικά: μανιτάρια, πιπεριές, αγγούρι, ντομάτα, μελιτζάνα, κολοκύθι με γιαούρτι φρέσκο τριμμένο πιπέρι.
  • Μέλι με φράουλες και τριμμένους ξηρούς καρπούς.

Ευχαριστούμε θερμά την « Latte» παρέα για την συνταγή της!

Pin It