Μπισκότα νηστίσιμα

Μπισκότα για μικρούς και μεγάλους !!! Κατάλληλα για άτομα με δυσανεξία στη λακτόζη .
Ελαφριά  σνακ

4 ιδέες για βραδινά σνακ ή για σνακ στο γραφείο , Δοκιμάστε τες !!!

Ευδοκία Δεσποτίδου

Υλικά για 4 άτομα
1 κιλό γλυκιά κολοκύθα καθαρισμένη
2 μικρά ξερά κρεμμύδια
1 κουταλιά της σούπας φρέσκο βούτυρο
600 ml φρέσκο γάλα
100 ml φρέσκο γάλα για το αφρόγαλα
Αλάτι ,πιπέρι, μοσχοκάρυδο.

Η τσιπούρα ...αλλιώς !!!

Τα ψάρια είναι απαράιτητα σε μια ισορροποιημένη διατροφή για μικρούς και μεγάλους . Δοκιμάστε να τα μαγειρέψετε με διάφορους τρόπους και κερδίστε από τα θρεπτικά τους συστατικά !

Porridge Fusion

 

Πρόκειται για έναν χυλό, γλυκό ή αλμυρό, ανάλογα με τις προτιμήσεις σας. Μοιάζει με  δημητριακά με γάλα, αλλά είναι ένα μίγμα βρασμένο και χυλωμένο.

 

πετιμεζόπιτα, κέικ χωρίς ζάχαρη

Εύκολο κέικ από πετιμέζι  ή αλλιώς πετιμεζόπιτα με αλεύρι ολικής άλεσης, χωρίς ζάχαρη. Είναι ιδανική επιλογή για ένα θρεπτικό σνακ για τα παιδιά ή για συνοδευτικό με τον απογευματινό καφέ για τα μεγάλα παιδιά!!! 

Υλικά

Καλαμαράκια γεμιστά

Τα καλαμάρια είναι από το πιο αγαπήτα σε όλους μας θαλασσινά . Αν μαγειρευτούν σωστά μπορεί να αποτελέσουν ένο νόστιμο και θρεπτικό πιάτο.

Σελίδα 1 από 14