Κοτόπουλο με ρεβύθια

Ποίος είπε ότι η διατροφή είναι βαρέτη υπόθεση ; Να μια νόστιμη συντάγη που θα σας γεμίσει ενέργεια και νοστιμία!!

Βραστή σαλάτα με κολοκυθάκια

 Ζεστή ή κρύα, αυτή η σαλάτα είναι τέλειο συνοδευτικό σε κρέατα και ψάρια, αλλά μπορεί να αποτελέσει και ένα ελαφρύ, υγιεινό γεύμα από μόνη της.

Κουακερόπιτα...ή αλλιως "τηγανίτα"

Το διαφορετικό πρωινό που θα σας γεμίσει ένεργεια χωρίς λιπάρα . Ευκόλο , γρήγορο κα νόστιμο !!! 

Η βρώμη είναι ένα από τα πιο γνωστά και θρεπτικά δημητριακά. Είναι πλούσια σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά . Δοκιμάστε να την καταναλώσετε με διάφορους τρόπους !

Ρύζι με μανιτάρια στο φούρνο

Τα μανιτράρια πλόυσια σε βιταμίνες Β1 , Β2, Β3 και βιτ. D συμβάλουν στην υγεία του οργανισμού  και στην διατήρηση του σωματικού μας βάρους αφού προσδίδουν 25 Kcal/ 100γρ. 

Μεσογειακή Μακαρονοσαλάτα

Μπορείτε να το καταναλώσετε ως κυρίως γεύμα ή ως συνοδευτικό σε κάποιο τραπέζι . Νόστιμη και γρήγορη . Δοκιμάστε την !!!

 

Σελίδα 1 από 14