Πλεονεκτήματα της άσκησης κατά την διάρκεια της εγκμοσύνης

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι πολλαπλά για τη μέλλουσα μητέρα. Η τακτική, ήπια άσκηση στην εγκυμοσύνη είναι ευεργετική τόσο για τη μητέρα όσο και το έμβρυο. Πέρα από την βοήθεια που προσφέρει η άσκηση στην εγκυμοσύνη θα είναι και μια πολύ σημαντική βοήθεια την ώρα του τοκετού.

Μία έγκυος γυναίκα εφόσον γυμνάζεται αισθάνεται μια συνεχή ευεξία και  νιώθει καλύτερα, διότι η εγκυμοσύνη μαστίζεται από μεταβολικές αλλαγές στο σώμα κι έτσι η γυμναστική βοηθάει την γυναίκα να αποκτήσει ένα φυσιολογικό βάρος και να διατηρήσει μια καλή φυσική κατάσταση. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η έγκυος διατρέχει το μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμών από οποιαδήποτε άλλη φάση της ζωής της γιατί λόγω της ορμονοεξάρτησης της εγκυμοσύνης οι σύνδεσμοι ιδιαίτερα της λεκάνης, της μέσης, της σπονδυλικής στήλης και γενικά οι αρθρώσεις είναι πολύ πιο χαλαρές, το οποίο είναι μια φυσιολογική κατάσταση που δεν θα πρέπει να τρομάζει την έγκυο. Άμεσα η γυναίκα, ειδικά μετά τους πρώτους 3 μήνες και την ολοκλήρωση του σχηματισμού του πλακούντα συνειδητοποιεί ότι είναι εξαιρετικά πιο ευλύγιστη απ’ ότι πριν. Το κολύμπι λόγω της άνωσης της οποίας προσφέρει και την απώλεια κραδασμών αποτελεί την βέλτιστη άσκηση για μία έγκυο γυναίκα. Το περπάτημα επίσης όπως και στις περισσότερες κατηγορίες ανθρώπων έτσι και στην κατηγορία των εγκύων είναι μια πολύ καλή και ασφαλή άσκηση, αρκεί βέβαια να υπάρχει συνεχή επικοινωνία με τον επιβλέποντα γιατρό της κάθε εγκύου και κατ’ επέκτασιν με τον γυμναστή. Κλείνουμε λοιπόν με το μήνυμα ότι η άσκηση είναι αναμφισβήτητα πλεονέκτημα στην εγκυμοσύνη, απαραίτητη για την υγεία της μητέρας αλλά και του μωρού.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΓΙΟΓΛΟΥ 

www.be-fit.gr

Pin It