Γυμναστική VS Κατάθλιψη!

katathlipsh4

Η γυμναστική νικά τη κατάθλιψη… Οι περισσότεροι φαντάζονται ότι η άσκηση βελτιώνει τη ψυχολογία μόνο θεωρητικά. Στην πραγματικότητα οι αλλαγές που έρχονται μέσα από τη κίνηση είναι καθαρά βιοχημικές.

Ως γνωστόν η σεροτονίνη είναι η ορμόνη που ελέγχει τη διάθεση. Όταν τα επίπεδα της σεροτονίνης είναι ψηλά η διάθεση σου είναι καλή. Όταν δεν κυλά αρκετή σεροτονίνη μέσα στον εγκέφαλο νοιώθεις κατάθλιψη. Έχει βρεθεί πειραματικά ότι η άσκηση αυξάνει τη παραγωγή της συγκεκριμένης ουσίας σημαντικά. Τα οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα από οποιαδήποτε φαρμακευτική, αντικαταθλιπτική αγωγή ή οποιοδήποτε άλλο συμπλήρωμα διατροφής. Και επειδή τα αποτελέσματα της άσκησης μπορούν να διαρκέσουν για ημέρες, η άσκηση μπορεί να είναι ένας απόλυτα φυσικός και ασφαλής τρόπος για να βελτιώσει κανείς τη διάθεση του ή να ανακουφιστεί από την κατάθλιψη αν τα πράγματα είναι πιο σοβαρά. Θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι η παράγωγη της ορμόνης γίνεται στο πεπτικό σύστημα και οι κακές διατροφικές συνήθειες, επίσης, επηρεάζουν σοβαρά τη παραγόμενη ποσότητα.

Η γυμναστική δεν κοστίζει… Ακούω πολλούς ανθρώπους να χρησιμοποιούν την κακή οικονομική συγκυρία ως δικαιολογία για την αποχή από τις προπονήσεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα από αυτό. Η γυμναστική μπορεί να γίνει οπουδήποτε και με κάθε μέσο. Άλωστε, μια από τις σπουδαιότερες ασκήσεις είναι το περπάτημα στο δρόμο. Η αερόβια προπόνηση δεν θέλει ούτε ακριβό διάδρομο, ούτε πισίνα. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μέρος για να τρέξεις, μια διαδρομή για να κάνεις ποδήλατο, μια παραλία για να κολυμπήσεις. Όσο αφορά την αναερόβια άσκηση και ειδικά την άσκηση με αντιστάσεις (βάρη) τα δεδομένα τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει τελείως. Μήπως το πρόβλημα μας τελικά είναι οι προτεραιότητες και όχι το κόστος; Η γυμναστική μας βοηθά να ζήσουμε περισσότερο και καλύτερα… Ο άνθρωπος δεν είναι φτιαγμένος για να κάθεται σε γραφεία και να δακτυλογραφεί σε υπολογιστή. Η λειτουργία του οργανισμού στηρίζεται στην κίνηση. Το γονίδια μας δεν διαφέρουν από αυτά των πρόγονων μας οι οποίοι σκαρφάλωναν στα δέντρα για να βρουν τροφή. Μην ελπίζετε ότι θα έχετε υψηλή ποιότητα ζωής εάν αποφεύγετε οποιαδήποτε μετακίνηση με τα πόδια και η λέξη γυμναστική σας φέρνει αλλεργία. Ο άνθρωπος που δεν γυμνάζεται αρρωσταίνει πιο εύκολα, έχει μικρότερες αντοχές, έχει χαμηλή αυτοπεποίθηση, γερνά πιο γρήγορα. Πηγή: www.be-fit.gr

Χριστίνα Μαλανδράκη
Διατροφολόγος: Χριστίνα Μαλανδράκη
Γεννήθηκα το Μάιο του 1986. Μεγάλωσα και κατοικώ στο Παλαιό Φάληρο μέχρι και σήμερα. Με καταγωγή από την Κρήτη δεν θα μπορούσα να μην αγαπήσω τη Σητεία όπου και σπούδασα στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας. Πραγματοποιώ μετεκπαίδευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία, παρακολουθώντας παράλληλα τις εξελίξεις γύρω από τον τομέα διατροφής. Σήμερα εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Χριστίνα Μαλανδράκη καλέστε στο 6944204326 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It