Το περπάτημα είναι μια καλή αρχή!!

Ακούμε πλέον την λέξη fitness συχνά και παντού. Το fitness απευθύνεται σε όλους; Πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσει κάποιος να ασχολείται με τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής; Μια καλή αρχή είναι το περπάτημα. 

Προπονητικές συμβουλές για προβλήματα στα γόνατα

Τα γόνατα και η μέση είναι 2 σημεία που ταλαιπωρούν χιλιάδες ανθρώπους, είτε από κάποιον τραυματισμό, είτε από την <<αγυμνασιά>> όπως αποκαλείται από μερικούς. Υπάρχουν διάφορα προπονητικά tips τα οποία μας δίνουν την δυνατότητα να προστατεύουμε αυτά τα σημεία και να μην τα επιβαρύνουμε φέρνοντάς τα σε χειρότερη κατάσταση. Θα αναφέρω μερικά από αυτά που έχουν να κάνουν με τα γόνατα:

Τα σημάδια που προαναγγέλλουν... κατάθλιψη

Η κατάθλιψη δεν εμφανίζεται σε όλους τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο. Επειδή τα συμπτώματα είναι ψυχικά αλλά και σωματικά, μπορεί να οδηγήσουν ακόμη και τους ειδικούς σε εσφαλμένη διάγνωση.

Yoga HOT - Εως 1000 θερμίδες ανα ώρα !

Λιτά καλοκαιρινά ρουχαλάκια, πετσέτα, νεράκι και φύγαμε για HOT Yoga @ theConcept TAVROS.

Το δέρμα σου να πιάνει φωτιά αλλά εσύ με επιμονή και σωστές ανάσες θα προσπαθείς να εκτελέσεις σωστά μια σειρά από –απλές- ασκήσεις Yoga. Τρελό; Όχι, αλλά μπορεί να καταφέρεις να κάψεις έως και 1000 θερμίδες ανά ώρα.

Ενισχύστε τη φυσική σας κατάσταση !

Φυσική Κατάσταση.

Όταν λέμε ότι κάποιος έχει 'καλή φυσική κατάσταση', εννοούμε ότι το συγκεκριμένο άτομο έχει καλή σωματική απόδοση και μπορεί με άνεση να κάνει τις απλές καθημερινές του δραστηριότητες.

Οι καλοκαιρινές διακοπές φτάνουν στο τέλος τους και η επιστροφή στο γυμναστήριο πλησιάζει!

 

 

Η προπόνηση μετά από καιρό, πόσο μάλλον μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, όπου το σώμα έχει ξεκουραστεί αρκετά, δεν είναι εύκολη υπόθεση και πιθανόν να υπάρξουν μικροί τραυματισμοί.

Χρειαζόμαστε λοιπόν ένα διάστημα προσαρμογής πριν επιστρέψουμε για τα καλά στο πρόγραμμα γυμναστικής μας!

Διακοπές και γυμναστική

 

Το καλοκαίρι έφτασε και οι διακοπές ξεκίνησαν!

Όλοι θέλουμε να διατηρήσουμε τη φυσική μας κατάσταση και το σώμα μας όπως το είχαμε δουλέψει όλη τη χρονιά.

Σας έχουμε μερικές ασκήσεις, που θα σας κρατήσουν σε ισορροπημένη σωματική κατάσταση την περίοδο των διακοπών σας:

Yoga vs Pilates..Τι θα επιλέξουμε, και γιατί;

 

<<Η γιόγκα είναι ένα φως που, αν ανάψει, δεν σβήνει ποτέ. Όσο καλύτερη γίνεται η εξάσκηση, τόσο μεγαλύτερη είναι η φλόγα>>

Β.Κ.S. Iyengar

<<Καλή φυσική κατάσταση είναι η απόκτηση και η διατήρηση ενός ομοιόμορφα ανεπτυγμένου σώματος με ένα υγιές μυαλό, πλήρως ικανό να εκτελέσει φυσικά, εύκολα και ικανοποιητικά τα πολλά και ποικίλα καθημερινά καθήκοντα με ζωντάνια και ευχαρίστηση. Μια υγιής σπονδυλική στήλη είναι το κλειδί για μια καλή φυσική κατάσταση, χαρίζοντας στον άνθρωπο δύναμη, σταθερότητα, ελαστικότητα και νεανικότητα>>.

Joseph Hubertus Pilates

Αερόβια άσκηση στην παραλία

Η αερόβια άσκηση είναι άκρως σημαντική ανεξαρτήτως τον τρόπο εκγύμνασης που έχουμε επιλέξει, καθώς έχει την ικανότητα να ωφελεί κυρίως τα όργανα ζωτικής σημασίας όπως η καρδιά, οι πνεύμονες κ.α.

Σελίδα 1 από 7