σνακ για τη δουλεια

Snacking: 5 Σνακ Της Καθημερινής Τσάντας!

  1. Φρέσκα ή Αποξηραμένα Φρούτα:

Φεύγοντας γρήγορα το πρωί ρίξε μες τη τσάντα σου ένα φρούτο. Μήλο, μπανάνα, αχλάδι δεν παίζει ρόλο.

 

Σημασία έχει πως τη στιγμή που θα πεινάσεις θα σου δώσει ενέργεια να συνεχίσεις την ημέρα σου. Υγιεινό, πρακτικό, οικονομικό και ενισχύεις και το ανοσοποιητικό σύστημα όχι μόνο το χειμώνα άλλα όλο το χρόνο. Τα αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη είναι πιο νόστιμα από εκείνα που περιέχουν ζάχαρη. Πλέον τα καταστήματα με ξηρούς καρπούς παρέχουν απεριόριστη ποικιλία σε αποξηραμένα φρούτα, ικανή να ικανοποιήσει ακόμη και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο.

  1. Ξηροί Καρποί:

Η διατροφική άξια των ξηρών καρπών είναι γνωστή σε όλους . Αποτελούν καλή πηγή πολυακόρεστων λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών, ιχνοστοιχείων, φυτικών ινών και βιταμινών.  Μια χούφτα σε ένα σακουλάκι τροφίμων και φύγαμε για τη δουλειά, τη βόλτα, την εκδρομή κλπ. Προτιμάμε ωμούς ανάλατους ξηρούς καρπούς που παρέχουν ενέργεια τη στιγμή που τη χρειάζεσαι όπου κ αν είσαι.

  1. Σπιτικές Μπάρες Δημητριακών:

Πιο εξατομικευμένες δεν γίνεται! Άπειρες συνταγές ικανές να καλύψουν όλα τα γούστα. Από πολύ χαμηλό θερμιδικό περιεχόμενο για εκείνους και εκείνες που προσέχουν λεπτομερώς τη γραμμή τους μέχρι ενισχυμένες για αθλητές ή άτομα με αυξημένες ανάγκες. Δοκιμάστε, πειραματιστείτε, αυτοσχεδιάστε μέχρι να καταλήξετε σε αυτές που σας αρέσουν περισσότερο. Κόψτε τις σε μερίδες , γεμίστε τις τσάντες σας και τα συρτάρια του γραφείου για να αντιμετωπίσετε τη δύσκολη στιγμή της επιθυμίας για σνακ με κάτι απολύτως υγιεινό φτιαγμένο από εσάς.

  1. Κριτσίνια Ολικής Άλεσης/ Πολύσπορα:

Προμηθευτείτε τα από ένα μικρό φούρνο στη γειτονιά σας και χωρίστε τα σε μερίδες ( 2-3/ μερίδα – ανάλογα το μέγεθος τους). Περιέχουν λιγότερες από 100 θερμίδες και βοηθούν εκείνη την δύσκολη στιγμή που ξεφουρνίζονται οι τυρόπιτες από τον φούρνο απέναντι από τη δουλειά.

  1. Μαύρη Σοκολάτα:

Αγοράστε σοκολατάκια από μαύρη σοκολάτα και έχετε μαζί σας 1-2 για εκείνη τη στιγμή της ημέρας που θα νιώσετε ατονία και επιθυμία για γλυκό. Η μαύρη σοκολάτα αποτελεί πηγή αντιοξειδωτικών όπως οι φλαβονόλες, οι πολυφαινόλες και οι κατεχίνες. 1 μικρό κομμάτι μες την ημέρα αποτελεί ιδανική επιλογή και απολύτως υγιεινή καθώς  η κατανάλωση μαύρης σοκολάτας παρέχει καρδιαγγειακή προστασία, βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ και ενίσχυση της μνήμης. 

Δήμητρα Δρίτσα
Διατροφολόγος: Δήμητρα Δρίτσα
Γεννήθηκα το Μάρτιο του 1987 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσα. Λίγο μετά το τέλος του λυκείου βρέθηκα να σπουδάζω στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι Σητείας Κρήτης και το ταξίδι στη Διατροφή ξεκινά… Έκτοτε εργάζομαι ως Διαιτολόγος – Διατροφολόγος ενώ παράλληλα δεν χάνω ευκαιρία να παρακολουθώ συνέδρια και ημερίδες διατροφής.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Δήμητρα Δρίτσα καλέστε στο 6988712998 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It