7 Απορίες για τις 7 Μέρες ενός Προγράμματος Διατροφής!

7 Απορίες για τις 7 Μέρες ενός Προγράμματος Διατροφής!

7 Απαντήσεις στις συνηθέστερες ερωτήσεις σου! Γιατί μπορεί η διατροφή για τον καθένα να σημαίνει κάτι διαφορετικό όμως οι απορίες παραμένουν κοινές! Ας τις λύσουμε:

 

Πεινάω! Τι να κάνω; Φημισμένα πλέον τα «Μικρά& Συχνά Γεύματα». Θα εκπλαγείς αν δεις πως ενώ τρως κάθε τρεις ώρες δεν παίρνεις βάρος. Με αυτό τον τρόπο κρατάς τα επίπεδα σακχάρου σταθερά στο αίμα και δαμάζεις την πείνα σου. Άρχιζε πάντα την ημέρα σου με ένα θρεπτικό πρωινό, ακόμη και αν δεν πεινάς μόλις ξυπνήσεις, θα σε βοηθήσει να αποφύγεις το τσιμπολόγημα μες την ημέρα και να αρκεστείς στα σνακ σου!

Αυτό τρόφιμο είναι 0% λιπαρά άρα δεν παχαίνει καθόλου… Μόνο το νερό δεν έχει θερμίδες! Όλα τα υπόλοιπα τρόφιμα έχουν. Συσκευασμένα τρόφιμα που αναγράφουν 0% λιπαρά συνηθίζουν να έχουν ζάχαρη. Διαβάζοντας λοιπόν τη διατροφική ετικέτα δώστε σημασία στο μέγεθος της αναγραφόμενης μερίδας και μην αδιαφορήσεις για τις θερμίδες!

Τι να φάω αργά το βράδυ; Εξαρτάται από το ημερήσιο πρόγραμμα του καθενός. Γι’ αυτό τα προγράμματα διατροφής οφείλουν να είναι εξατομικευμένα! Δεν υπάρχει γενικός κανόνας. Ένα φρούτο κομμένο σε μικρά κομμάτια αποτελεί μια ενδεικτική πρόταση. Όποιο σνακ επιλέξετε αποφύγετε να το τρώτε μπροστά από την τηλεόραση, αποσπάται η προσοχή σας και τρώτε περισσότερο από όσο πραγματικά πεινάτε.

Πόσο αλάτι μπορώ να τρώω; Αποφύγετε να προσθέτετε αλάτι στο φαγητά σας τόσο κατά το μαγείρεμα όσο και μετά! Δώστε τους γεύση χρησιμοποιώντας μπαχαρικά. Η χώρα μας είναι γεμάτη από μπαχαρικά που προσδίδουν γεύση και άρωμα ικανά να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό ουρανίσκο. Λεμόνι, ρίγανη, βασιλικός, δυόσμος, κύμινο, μαϊντανός, σκόρδο, κανέλα, πιπέρι, δάφνη, μπορούν εύκολα να αντικαταστήσουν τη χρήση του αλατιού. Άλλωστε παίρνουμε αλάτι από τα επεξεργασμένα, συσκευασμένα, έτοιμα τρόφιμα που καταναλώνουμε. Ω-3 Λιπαρά οξέα είναι καλά; Είναι εξαιρετικά! Παρέχουν καρδιαγγειακή προστασία, βοηθούν στη μείωση της «κακής» LDL χοληστερόλης και έχουν αντικαρκινική δράση. Βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια βλ. σκουμπρί, ρέγγα, σολομός, γαύρος, γόπα, κουτσομούρα. Συνιστάται να τα καταναλώνουμε 1-2 φορές μέσα στην εβδομάδα.

Την Τρίτη ξέφυγα από το πρόγραμμα, χάλασε η δίαιτα; Η σωστή διατροφή είναι στάση ζωής. Αν μια ημέρα ξεφύγατε από το πρόγραμμα σας δεν υπάρχει λόγος να εγκαταλείψετε όλη τη προσπάθεια περιμένοντας να έρθει η επόμενη Δευτέρα. Το μόνο που χρειάζεται την επόμενη ημέρα είναι να αντικαταστήσετε τα σνακ σας με φρούτα και λαχανικά και να κάνετε 20’ παραπάνω άσκηση. Ψυχραιμία χρειάζεται!

Κόλλησε η ζυγαριά! Γιατί; Το φαινόμενο αυτό παρατηρείτε σε περιόδους παρατεταμένης δίαιτας χαμηλών θερμίδων ή σε περιπτώσεις απώλειας πολλών κιλών. Αποτελεί μια φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού. Συνήθως είναι η απάντηση του μεταβολισμού μας στην διαδικασία που τον έχουμε υποβάλει. Γι’ αυτό επιβάλλεται η αργή αλλά σταθερή απώλεια βάρους. 0,5- 1 κιλό την εβδομάδα αποτελεί τον ιδανικό ρυθμό απώλειας. Να έχετε υπομονή. Διακόπτοντας τις υπερβολές και αυξάνοντας τη φυσική δραστηριότητα θα δείτε τον δείκτη της ζυγαριάς να παίρνει ξανά την κατιούσα.

Δήμητρα Δρίτσα
Διατροφολόγος: Δήμητρα Δρίτσα
Γεννήθηκα το Μάρτιο του 1987 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσα. Λίγο μετά το τέλος του λυκείου βρέθηκα να σπουδάζω στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι Σητείας Κρήτης και το ταξίδι στη Διατροφή ξεκινά… Έκτοτε εργάζομαι ως Διαιτολόγος – Διατροφολόγος ενώ παράλληλα δεν χάνω ευκαιρία να παρακολουθώ συνέδρια και ημερίδες διατροφής.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Δήμητρα Δρίτσα καλέστε στο 6988712998 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It