Διατροφή στις διακοπές και στο ταξίδι !

Διατροφή στις διακοπές και στο ταξίδι !

Τι ωραιότερο από μία εξόρμηση στην εξοχή, ένα Σαββατοκύριακο στο εξοχικό ή ένα ταξίδι σε ένα από τα υπέροχα ελληνικά νησιά μας! Οι ευκαιρίες που έχουμε για κάτι τέτοιο είναι λίγες και φυσικά όταν μας δοθούν, οφείλουμε να τις εκμεταλλευτούμε!

Τι γίνεται όμως όταν είμαστε σε προσπάθεια απώλειας βάρους; Θα χαλάσουμε τη δίαιτα μας και θα πάρουμε πίσω τα κιλά που με τόσο κόπο χάσαμε; Όχι απαραίτητα! Με μερικές μικρές συμβουλές θα καταφέρουμε να παραμείνουμε πιστοί στο πρόγραμμα μας απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και τις διακοπές μας :

1.Μαζί με τα απολύτως απαραίτητα στο σακβουαγιάζ θα φροντίσουμε να έχουμε και κάποιο σνακ που δεν χρειάζεται ψυγείο και δεν χαλάει. Σίγουρα θα μας χρειαστεί κάποια ώρα της ημέρας που δεν θα έχουμε τι να φάμε και θα μας αποτρέψει από το τσιμπολόγημα .Ωμοί ξηροί καρποί , ξερά φρούτα ή μπάρες δημητριακών είναι κάποιες επιλογές. Και το ταξίδι ξεκινά…

2.Φτάνοντας στον προορισμό μας θα ήταν πολύ χρήσιμο να αγοράσουμε κάποια φρούτα, αν αυτό είναι εφικτό και να τα έχουμε στο δωμάτιο μας. Θα μας εντυπωσιάσει το πόσο χρήσιμα θα μας φανοΜπορεί να φαίνεται αδιάφορο ή βαρετό, θα αποδειχθεί όμως σωτήριο  μία, δύο ώρες πριν βγούμε για φαγητό. Μπορεί ένα φρούτο να μη μας χορτάσει, θα ρυθμίσει όμως τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα μας, θα μας αποτρέψει από μία ενδεχόμενη υπογλυκαιμία και θα μας γλυτώσει από μία ανεξέλεγκτη πείνα που θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε φτάνοντας στο εστιατόριο. Φροντίζουμε λοιπόν να μη μένουμε πολλές ώρες νηστικοί

3. Καταναλώνουμε ένα πλούσιο πρωινό, γεμάτο θρεπτικά συστατικά και όχι  λιπαρά και θερμίδες.Γάλα, δημητριακά, ψωμί ολικής άλεσης μέλι, κουάκερ, γιαούρτι, ξερά φρούτα. Οι επιλογές σίγουρα θα είναι πολλές, δεν χρειάζεται να καταλήξουμε στο κέικ σοκολάτας με επικάλυψη γλάσου που θα βρεθεί στον πάγκο δίπλα στα αρτοσκευάσματα. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε κάνει μία καλή αρχή δίνοντας στον οργανισμό μας όλα τα  θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται καθώς και την ενέργεια για να αρχίσουμε σωστά τη μέρα μας.

4.Φτάνοντας στην ώρα του μεσημεριανού γεύματος και έχοντας την αίσθηση της πείνας σε λογικά πλαίσια, ( αφού έχουμε τηρήσει τα παραπάνω και έχουμε φάει και το φρουτάκι μας ενδιάμεσα) , θα μπορέσουμε να δαμάσουμε την πείνα μας με ένα πλήρες ναι μεν γεύμα, αλλά όχι υπερβολικό σε θερμίδες και λιπαρά.Κάποιο κρέας, ή κοτόπουλο, ή ψάρι με πατάτες ή ρύζι ή λίγο ψωμί και με την απαραίτητη σαλάτα μας, θα αποτελέσει μία ασφαλή και ανώδυνη επιλογή.

5.Το απόγευμα θα επιτρέψουμε στον εαυτό μας μια μικρή ατασθαλία… μερικές κουταλιές από το αγαπημένο μας γλυκό ή παγωτό μαζί με τον καφέ μας.

 

6.Το βράδυ καλό θα ήταν να αποφύγουμε το κύριο γεύμα και να περιοριστούμε σε κάποια σαλάτα με λίγο ψητό κοτόπουλο ή μία χορταστική φρουτοσαλάτα.

Η πρώτη μέρα των διακοπών θα φτάσει στο τέλος της  και θα είναι όλα υπό έλεγχο! Γιατί πολύ απλά θα συνειδητοποιήσουμε ότι η απόλαυση δεν κρύβεται στα λιπαρά και στα πλούσια θερμιδικά γεύματα, αλλά  στη διασκέδαση και στη χαλάρωση που μας χαρίζει μία απόδραση από τη πόλη!

Καλό ταξίδι!  

Χριστίνα Μαλανδράκη
Διατροφολόγος: Χριστίνα Μαλανδράκη
Γεννήθηκα το Μάιο του 1986. Μεγάλωσα και κατοικώ στο Παλαιό Φάληρο μέχρι και σήμερα. Με καταγωγή από την Κρήτη δεν θα μπορούσα να μην αγαπήσω τη Σητεία όπου και σπούδασα στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας. Πραγματοποιώ μετεκπαίδευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία, παρακολουθώντας παράλληλα τις εξελίξεις γύρω από τον τομέα διατροφής. Σήμερα εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Χριστίνα Μαλανδράκη καλέστε στο 6944204326 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It