Χάνουμε βάρος με φυσικό τρόπο!!!

Καθημερινά συναντάμε στο διαδίκτυο πληθώρα άρθρων που αναφέρονται στην απώλεια βάρους! Τα περισσότερα (στην καλύτερη περίπτωση) δεν είναι  τεκμηριωμένα και προφανώς, δεν βασίζονται σε επιστημονικές έρευνες, αλλά στο «όνειρο» που είδε ο εκάστοτε αρθρογράφος!

Δεν υπάρχουν ειδικά μαντζούνια, μαγικά ροφήματα, συνταγές συνδυασμών και "πράσσειν άλογα"!! Υπάρχει μόνο η θέληση, η επιμονή και η υπομονή! Αλλάζουμε τρόπο ζωής, αλλάζουμε τρόπο σκέψης, αλλάζουμε πορεία πλεύσης!! Ακούγεται λίγο σαν προεκλογικό σύνθημα αλλά είναι η αλήθεια! Ψήφο εμπιστοσύνης στη σωστή διατροφή για γερό σώμα και πνεύμα! Υπάρχουν πολλοί φυσικοί (επιστημονικά τεκμηριωμένοι) τρόποι για να χάσουμε πραγματικό βάρος, λίπος.  Όσα περισσότερα από τα παρακάτω μπορέσουμε να εφαρμόσουμε, τόσο πιο υγιή οργανισμό θα αποκτήσουμε. Όσο για την απώλεια βάρους; Θα είναι η φυσική «παρενέργεια» αυτών των αλλαγών!!!

  1. Αποφεύγουμε τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα έχουν συνήθως υψηλή περιεκτικότητα σε πρόσθετα σάκχαρα, λίπη και θερμίδες και όλα αυτά προκαλούν εθισμό. Όσο περισσότερα τρως, τόσο περισσότερα θες!!!
  2. Καταναλώνουμε ολόκληρα τρόφιμα. Δηλαδή τρόφιμα από ένα μόνο συστατικό (φρούτα-λαχανικά). Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγουμε την επιπρόσθετη ζάχαρη και το προστιθέμενο λίπος, ελέγχοντας το όριο των θερμίδων που θέλουμε να καταναλώσουμε.
  3. Γεμίζουμε τα ντουλάπια με υγιεινά τρόφιμα και σνακ. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα τρόφιμα που υπάρχουν στο σπίτι επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το βάρος και τη διατροφική συμπεριφορά. Υπάρχουν επίσης πολλά υγιεινά και φυσικά σνακ που είναι εύκολο να προετοιμαστούν και να πάρετε μαζί σας. (γιαούρτι, ξηροί καρποί, φρούτα, αποξηραμένα φρούτα, λαχανικά κ.α.)
  4. Πίνουμε μπόλικο νερό!! Είναι αλήθεια ότι το νερό μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρος μιας και αυξάνει τον μεταβολισμό.
  5. Αποφεύγουμε τις θερμίδες των υγρών. Ζάχαρη στον καφέ και στο τσάι, σοκολάτα ρόφημα, αναψυκτικά, τυποποιημένοι χυμοί. Χάνουμε τον έλεγχο πολύ εύκολα γιατί πολλές φορές ο εγκέφαλος δεν το καταγράφει!!
  6. Προσέχουμε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες!! Το λευκό αλεύρι και ψωμί, άσπρο ρύζι, αναψυκτικά, γλυκά, σνακ, γλυκά, ζυμαρικά, δημητριακά πρωινού και ζάχαρη. Αυξάνουν τον κίνδυνο για εμφάνιση παχυσαρκίας. Καταναλώνουμε προϊόντα ολικής άλεσης.
  7. Αυξάνουμε την πρόσληψη φυτικών ινών! Οι φυτικές ίνες μπορεί να αυξήσουν το αίσθημα της πληρότητας και του κορεσμού. Καταναλώνουμε προϊόντα ολικής άλεσης, φρούτα, λαχανικά, όσπρια.
  8. Πρακτικές συμβουλές!! Επιλέγουμε ένα μικρότερο πιάτο, κοιμόμαστε αρκετά, πλένουμε τα δόντια μας μετά από κάθε γεύμα.
  9. Βάζουμε την άσκηση στη ζωή μας! Κανένα σχόλιο!!! Είναι απαραίτητη σε όλα!!
  10. Ζητάμε βοήθεια αν νιώθουμε μόνοι! Ζητάμε βοήθεια αν νιώθουμε"εθισμό"!

 

Φανή Ρούσσου
Διατροφολόγος: Φανή Ρούσσου
Γεννήθηκα στην Πρωτεύουσα το 1985 αλλά ποτέ δεν ένιωσα Αθηναία, μιας και η νησιωτική (Πάρος – Νάξος) καταγωγή μου με κέρδισε από μικρή. Έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια στα Άνω Λιόσια όπου μένω μέχρι σήμερα. Οι πανελλήνιες εξετάσεις με έστειλαν το 2004 στη Σητεία της Κρήτης, για να αποφοιτήσω ως Διαιτολόγος . Έκτοτε εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος κάνοντας εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία και παρακολουθώντας από κοντά τις διατροφικές εξελίξεις.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Φανή Ρούσσου καλέστε στο 6979448632 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It