Φυτικές τροφές πλούσιες σε ασβέστιο

φυτικές τροφές σε ασβέστιο, ασβέστιο, φυτικές πηγές ασβεστίουΓερά οστά, γερά δόντια, μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης καρκίνου και καρδιαγγειακών νοσημάτων,  ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καλής λειτουργίας του νευρικού συστήματος. Δεν είναι αρκετοί λόγοι για να μας πείσουν να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε ασβέστιο;

Μεγάλες συγκεντρώσεις ασβεστίου συναντάμε στα γαλακτοκομικά προϊόντα (γιαούρτι, γάλα, κίτρινα τυριά) αλλά μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού σε ασβέστιο και από διαφορετικές πηγές. Για όσους λοιπόν, επιλέγουν να μην καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα, η λύση για αυξημένη πρόσληψη ασβεστίου βρίσκεται στην επιλογή κατάλληλων τροφίμων.

  • ψάρια (σαρδέλες, σολομός με κόκαλα)
  • σόγια και άλλα προϊόντα σόγιας (tofu, γιαούρτι σόγιας)
  • κάποια άλλα φασόλια
  • ορισμένα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, λάχανο και φύλλα λάχανου, λαχανίδες(kale), Bok choy)
  • ξερά φασόλια
  • αμύγδαλα, καρύδια, σουσάμι

Ποσότητες ασβεστίου συναντάμε και σε εμπλουτισμένα τρόφιμα όπως χυμούς, δημητριακά, γάλα ρυζιού ή γάλα αμυγδάλου. Η ποσότητα του ασβεστίου που μπορεί να απορροφηθεί από αυτά τα τρόφιμα ποικίλλει. Την καλύτερη απορρόφηση βοηθάει η βιταμίνη D γι΄αυτό και η έκθεση μας στον ήλιο είναι απαραίτητη με κάθε ευκαιρία. πηγή: http://www.choosemyplate.gov πηγή φωτογραφίας: www.boro.gr

Φανή Ρούσσου
Διατροφολόγος: Φανή Ρούσσου
Γεννήθηκα στην Πρωτεύουσα το 1985 αλλά ποτέ δεν ένιωσα Αθηναία, μιας και η νησιωτική (Πάρος – Νάξος) καταγωγή μου με κέρδισε από μικρή. Έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια στα Άνω Λιόσια όπου μένω μέχρι σήμερα. Οι πανελλήνιες εξετάσεις με έστειλαν το 2004 στη Σητεία της Κρήτης, για να αποφοιτήσω ως Διαιτολόγος . Έκτοτε εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος κάνοντας εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία και παρακολουθώντας από κοντά τις διατροφικές εξελίξεις.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Φανή Ρούσσου καλέστε στο 6979448632 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It