τονωσε τον οργανισμό σου, τροφές και ενεργεια

Τόνωσε τον οργανισμό σου!! Το χρειάζεσαι!

Δεν ξέρω γιατί πάντα μετά τις γιορτές αποφορτίζονται οι μπαταρίες όλων.. Μήπως φταίνε οι πολλές βόλτες? Ίσως φταίνε οι πολλές σκέψεις και οι μεγάλες αποφάσεις που παίρνουμε στην αρχή κάθε χρόνου. Αν τα πρωινά,  ο εγκέφαλος σας λειτουργεί μόνο με μια γερή δόση καφεΐνης, σίγουρα θα χρειαστεί να δώσετε προσοχή στα παρακάτω τρόφιμα που θα τονώσουν τον οργανισμό σας γιατί ο «χρόνος» είναι μακρύς.

 

ΝΕΡΟ : Το κλειδί είναι η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού! Η αφυδάτωση ρίχνει τον μεταβολισμό και μειώνει την ενέργεια μας.  Ας πιούμε νεράκι λοιπόν. Και αν αρνούμαστε αυτή τη διαδικασία, λύσεις υπάρχουν. Μπορούμε να πιούμε τσάι ,άλλα μη αλκοολούχα ποτά ή να δώσουμε μια άλλη γεύση στο σκέτο νερό:

  • νερό με στυμμένο λεμόνι
  • νερό με βασιλικό η μέντα( μπορούμε να τα έχουμε στο μπαλκόνι μας)
  • φυσικό ανθρακούχο νερό

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ- ΣΠΟΡΟΙ: Χρειάζονται μέτρο γιατί είναι αρκετά πλούσιοι σε θερμίδες, αλλά τα καλά λιπαρά τους (πολυακόρεστα λιπαρά οξέα) τονώνουν τον οργανισμό και του δίνουν την ενέργεια που χρειάζεται για να αντεπεξέλθει στην καθημερινότητα. Η καλύτερη επιλογή είναι η κατανάλωση τους  ως σνακ, μεταξύ κύριων γευμάτων. Προτιμήστε:

  • 1 μικρή χούφτα ανάμικτων ανάλατων ξηρών καρπών
  • 1 κριτσίνι με ταχίνι
  • Μπάρα δημητριακών με ξηρούς καρπούς *

ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ: Επιλογή με σύνεση! Επιλέγουμε πρωτεΐνες χαμηλών λιπαρών όπως το ψάρι, το κοτόπουλο, το γιαούρτι, το ασπράδι του αυγού. Καθώς και πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης όπως τα όσπρια. Κάνοντας αυτό κρατάμε το στομάχι μας χορτάτο, χωρίς να ‘’παραπονιέται’’, το σώμα μας γεμάτο ενέργεια και τα μυαλό μας σε ετοιμότητα. Πειραματιστείτε σε γεύσεις. Επιλέξτε:

  • Ψητό σολομό με φρέσκο κρεμμυδάκι, άνηθο και στυμμένο πορτοκάλι
  • Κοτόπουλο σε αντικολλητικό τηγάνι με λεμόνι και ρίγανη
  • Μια πολύχρωμη σαλάτα και προσθέστε φακές

  ΦΡΕΣΚΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ:  Τι να κάνουμε που κάνουν καλό σε όλα? (είναι η αγαπημένη μου φράση) Είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, που είναι η κύρια πηγή καυσίμων του οργανισμού,  με αποτέλεσμα να δίνουν πνευματική και σωματική τόνωση. Ας κάνουμε την προσπάθεια να τα εντάξουμε στο διατροφικό μας πλάνο. Θυμηθείτε:

  • Στικ από καροτάκια και αγγουράκια (σαν παιδάκια και εμείς)
  • Μια μπανάνα (μπορείς να τη φας παντού)

  Να θυμάστε ότι η ενέργεια είναι η τροφή. Δώστε λοιπόν, ιδιαίτερη σημασία στο πρωινό και γενικότερα στα συχνά γεύματα.       *Στις συνταγές θα βρείτε μια πολύ απλή και εύκολη συνταγή για να φτιάξετε τις δικές σας μπάρες δημητριακών.

Φανή Ρούσσου
Διατροφολόγος: Φανή Ρούσσου
Γεννήθηκα στην Πρωτεύουσα το 1985 αλλά ποτέ δεν ένιωσα Αθηναία, μιας και η νησιωτική (Πάρος – Νάξος) καταγωγή μου με κέρδισε από μικρή. Έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια στα Άνω Λιόσια όπου μένω μέχρι σήμερα. Οι πανελλήνιες εξετάσεις με έστειλαν το 2004 στη Σητεία της Κρήτης, για να αποφοιτήσω ως Διαιτολόγος . Έκτοτε εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος κάνοντας εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία και παρακολουθώντας από κοντά τις διατροφικές εξελίξεις.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Φανή Ρούσσου καλέστε στο 6979448632 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It