Ποίος είναι ο ιδανικός ρυθμός απώλειας βάρους ;

1600075_10206292706216937_207944630_n  Όλοι όταν ξεκινούν  ένα πρόγραμμα διατροφής  θέλουν να δουν γρήγορα αποτελέσματα, βιάζονται να δουν το νούμερο της ζυγαριάς να κατεβαίνει χωρίς να τους απασχολεί αν η μείωση προέρχεται από τον λιπώδη ή τον μυϊκό ιστό, είναι όμως αυτό σωστό;

Η απάντηση είναι όχι.  Ο ιδανικός ρυθμός απώλειας είναι 0,5 kg έως 1 kg την εβδομάδα. Αυτός ο αριθμός μεγαλώνει όταν το άτομο είναι παχύσαρκο (Δείκτης Μάζας Σώματος > 30 Δ.Μ.Σ = βάρος / ύψος2 ). Είναι σημαντικό να διατηρείται αυτός ο ρυθμός  γιατί έτσι αποφεύγεται η μεγάλη απώλεια μυϊκού ιστού  καθώς  επίσης  και η έντονη ψυχοσυναισθηματική πίεση  πού έχει το κάθε άτομο που ξεκινά διατροφή. Επιπλέον, μεγαλύτερος ρυθμός απώλειας σημαίνει αυστηρή δίαιτα και  μικρή ποικιλία τροφών, πράγμα που μπορεί να κουράσει ή ακόμα και να εξαντλήσει τον οργανισμό με αποτέλεσμα το άτομο να διακόψει το πρόγραμμα διατροφής. Ο καθορισμός ρεαλιστικών στόχων είναι σύμμαχος στην αλλαγή των διατροφικών συνηθειών και στην τήρηση τους. Η μείωση του σωματικού λίπους και η υιοθέτηση βασικών αρχών διατροφής, είναι ο καλύτερος στόχος που μπορεί να θέσει κάποιος πριν την έναρξη ενός προγράμματος διατροφής.   Αγγελική Παπά

Αγγελική Παπά
Διατροφολόγος: Αγγελική Παπά
Γεννήθηκα Σεπτέμβριο του 1986 στο Μαρούσι. Μεγάλωσα στον Ταύρο όπου και κατοικώ ως σήμερα. Το 2005 βρέθηκα στη Σητεία Κρήτης για να σπουδάσω αυτό που αγαπώ. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με ενεργή συμμετοχή σε συνέδρια και εθελοντικές δράσεις με θέμα τη διατροφή.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Αγγελική Παπά καλέστε στο 6947856688 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It