Πασχαλινά Μυστικά

Πασχαλινά Μυστικά

Όλοι τις επόμενες μέρες θα μπούμε σε διάφορους γευστικούς πειρασμούς. Πως μπορούμε όμως να κάνουμε την ζυγαριά να μην ανέβει; Παρακάτω αναφέρονται  οδηγίες οι οποίες θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τα κιλά μας: 

 

  • Δεν θα πρέπει να γίνουν υπερβολές στις ποσότητες, ειδικά από τα  άτομα όπου νηστεύουν ωστέ να αποφευχθουν και γαστρεντερολογικά προβλήμματα.
  • Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν, θα βοηθήσει στην ομαλή λειτουργία του εντέρου.
  • Την ημέρα του Πάσχα φροντίστε να καταναλώσετε το πρωινό σας γέυμα κανονικά , τα φρούτα σας ως σνακ και να συνοδεύσετε το κυρίως σας πιάτο με σαλάτα.
  • ΝΑΙ  στο τσουρέκι ΟΧΙ στην υπερκατανάλωση του. 1 κόμματι τσουρέκι αποδίδει περίπου 300 θερμίδες.
  • Συνιστάται εώς 2 ποτήρια κρασί ή μπύρα, ώστε να αποφευχθουν οι  «άσκοπες» θερμίδες.
  • Μην ξεχνάτε την κατανάλωση νερού όλες τις μέρες
  •  Καλό θα ήταν να επιστρέψετε στην διατροφή σας  κανονικά τις επόμενες μέρες. 
  • Όλοι μπορούμε να αφιερώσουμε λίγο χρόνο για περπάτημα το οποίο θα βοηθήσει στην ομαλή λειτουργία του εντέρου καθώς και στο «κάψιμο» του περιτού λίπους .

 

  Δεν είναι μόνο το φαγητό ο μόνος τρόπος να περάσετε καλά. Ξεκουραστέιτε , επικοινωνηστε με φίλους και περάστε καλά με τα δικά σας άτομα.

Καλό Πάσχα !!!!

 

 

Αγγελική Παπά
Διατροφολόγος: Αγγελική Παπά
Γεννήθηκα Σεπτέμβριο του 1986 στο Μαρούσι. Μεγάλωσα στον Ταύρο όπου και κατοικώ ως σήμερα. Το 2005 βρέθηκα στη Σητεία Κρήτης για να σπουδάσω αυτό που αγαπώ. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με ενεργή συμμετοχή σε συνέδρια και εθελοντικές δράσεις με θέμα τη διατροφή.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Αγγελική Παπά καλέστε στο 6947856688 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It