Μπορείς να φας το νερό που δεν πίνεις….

Γνωρίζατε ότι 75% του ανθρώπινου οργανισμού αποτελείται από νερό(;) και αφού συμβαίνει αυτό πόσο νερό χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός για να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του;

 

Οι ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού είναι εξατομικευμένες και διαφοροποιούνται ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, τη σωματική δραστηριότητα και τις κλιματολογικές συνθήκες.  Η πιο διαδεδομένη σύσταση, σχετικά με την ημερήσια πρόσληψη νερού, υποδεικνύει 2 λίτρα νερού για τις γυναίκες και 2,5 λίτρα νερού για του άνδρες.

Η ημερήσια πρόσληψη νερού εκτός από την πόσιμη μορφή (περιλαμβάνονται και μη αλκοολούχα ποτά ) επιτυγχάνεται και από την ημερήσια κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

10 Τρόφιμα ‘’ πλούσια “ σε νερό:

Αγγούρι  96%

Μαρούλι τύπου iceberg 96%

Ντομάτα  94%

Λάχανο 93%

Φράουλες   92%

Καρπούζι  92%

Πιπεριά  92%

Ροδάκινο  88%

Ανανάς  87%

Βερίκοκα   86%

Αξίζει να σημειωθεί πως η κάλυψη των αναγκών του οργανισμού σε νερό  βοηθά στη μεταφορά, τη διάλυση και την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Στην καλή λειτουργία των ιστών και των κυττάρων του αίματος.

Δήμητρα Δρίτσα
Διατροφολόγος: Δήμητρα Δρίτσα
Γεννήθηκα το Μάρτιο του 1987 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσα. Λίγο μετά το τέλος του λυκείου βρέθηκα να σπουδάζω στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι Σητείας Κρήτης και το ταξίδι στη Διατροφή ξεκινά… Έκτοτε εργάζομαι ως Διαιτολόγος – Διατροφολόγος ενώ παράλληλα δεν χάνω ευκαιρία να παρακολουθώ συνέδρια και ημερίδες διατροφής.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Δήμητρα Δρίτσα καλέστε στο 6988712998 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It