Καλή Ημέρα Είναι Εκείνη Που Ξεκινά Με Πρωινό

Καλή Ημέρα Είναι Εκείνη Που Ξεκινά Με Πρωινό

Το ξυπνητήρι χτυπά επίμονα, η αναβολή αφύπνισης πατήθηκε πολλές φορές και κάπου ανάμεσα στα παπλώματα και τα σεντόνια καταφέρνεις να σηκωθείς από τη θαλπωρή του κρεβατιού σου! Βιάζεσαι όμως γιατί άργησες και πρέπει να ετοιμαστείς γρήγορα.

Ο χρόνος κυλά εναντίων σου και εσύ δεν προλαβαίνεις να φας πρωινό. Κλείνεις την πόρτα με την τελευταία γουλιά καφέ στο στόμα και φεύγεις...( Σκέφτεσαι:  Αύριο θα ξυπνήσω νωρίτερα να πάρω πρωινό, ξέρεις πως λες ψέματα…) Για να καταλάβουμε τη σημαντικότητα του πρωινού γεύματος θα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο ανθρώπινος οργανισμός κατά τη διάρκεια του ύπνου μένει για πολλές ώρες σε κατάσταση νηστείας. Ξεκινώντας μια απαιτητική ημέρα χρειάζεται να τον εφοδιάσουμε με την απαραίτητη «ενέργεια» για να μπορέσει να ανταποκριθεί.

Αυτοκίνητο χωρίς καύσιμα δεν κάνει βήμα! Η κατανάλωση πρωινού γεύματος συμβάλει στην καλή πνευματική λειτουργία, στην συγκέντρωση και την ενίσχυση της μνήμης. Δεν είναι τυχαίο που όταν κλείνουμε την πόρτα έχοντας πιεί μόνο λίγο καφέ, νιώθουμε κακόκεφοι, ανήσυχοι και κουρασμένοι. Το πρωινό γεύμα γεμίζει τον οργανισμό με τα θρεπτικά συστατικά: βιταμίνες, φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά. Όσοι «τιμούν» το πρωινό, έχουν ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα, καλύτερο έλεγχο βάρους και παρουσιάζουν χαμηλότερες πιθανότητες εκδήλωσης χρόνιων νοσημάτων ( πχ σακχαρώδης διαβήτης, παχυσαρκία, καρδιαγγειακά νοσήματα ).Μήπως να το ξανασκεφτείς;

Μερικές Προτάσεις για Κάθε Γούστο: 

  1. Γιαούρτι 2% -Γάλα 2% μαζί με δημητριακά (χωρίς προσθήκη ζάχαρης) 
  2. 1 φέτα ψωμί σικάλεως με ταχίνι και μέλι 
  3. Κουλούρι Θεσσαλονίκης με τυρί 
  4. Φυσικός χυμός και 1 αυγό βραστό και 1 φρυγανιά
  5. Φυσικός χυμός με 1 τοστ.
  6. • Ομελέτα ( με ελάχιστο λάδι ) και ψωμί ολικής άλεσης.

Αξίζει να αναφερθεί πως το πρωινό γεύμα, αποτελεί το «κλειδί» στην επικοινωνία μεταξύ των μελών της οικογένειας. Η καθιέρωση του γίνεται αφορμή για να μοιράζεστε καθημερινές στιγμές με τους δικούς σας ανθρώπους. Ας μην ξεχνάμε τα παιδιά. Μιμούνται κάθε συμπεριφορά γι’ αυτό οφείλουμε να δίνουμε το σωστό πρότυπο. Παίρνοντας πρωινό μαζί τους συμβάλλουμε να γίνουν πιο επικοινωνιακά, δημιουργικά, συγκεντρωμένα, με μεγαλύτερη αντοχή σε αθλήματα και μικρότερες πιθανότητες εκδήλωσης παχυσαρκίας. Ξυπνήστε λίγο νωρίτερα ώστε να γίνει το πρωινό η « θρεπτικά όμορφη» ρουτίνα σας.

Δήμητρα Δρίτσα
Διατροφολόγος: Δήμητρα Δρίτσα
Γεννήθηκα το Μάρτιο του 1987 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσα. Λίγο μετά το τέλος του λυκείου βρέθηκα να σπουδάζω στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι Σητείας Κρήτης και το ταξίδι στη Διατροφή ξεκινά… Έκτοτε εργάζομαι ως Διαιτολόγος – Διατροφολόγος ενώ παράλληλα δεν χάνω ευκαιρία να παρακολουθώ συνέδρια και ημερίδες διατροφής.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Δήμητρα Δρίτσα καλέστε στο 6988712998 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It