Η σωστή Δίαιτα για κάθε σωματότυπο!

somatotiposmiloaxladi Το «κυνήγι» της απώλειας του τοπικού λίπους είναι κάτι που απασχολεί τις περισσότερες γυναίκες..Υπάρχει ένας απλός υπολογισμός που προκύπτει από την αναλογία μέσης/γοφών.

ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ Περιφέρεια της μέσης/ περιφέρεια γοφών= *Αποτέλεσμα > 0,85= σωματότυπος «ΜΗΛΟ» ( συσσώρευση λίπους στη κοιλιά) *Αποτέλεσμα <0,75= σωματότυπος « αχλάδι» ( συσσώρευση λίπους στην περιφέρεια)

ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΜΗΛΟ Θετικά Μικρότερος κίνδυνος εμφάνισης οστεοπόρωσης και κιρσών Αρνητικά Πιθανότητα εμφάνισης ενδοκοιλιακού λίπους με συνέπεια π.χ. Σακχαρώδη διαβήτη,υπέρτασης Διατροφικές οδηγίες • βελτίωση της λειτουργίας του εντέρου-> είναι σημαντικός ο περιορισμός της δυσκοιλιότητας εντάσσοντας φυτικές ίνες στη διατροφης σου και διαλυτές,που μειώνουν το ενδοκοιλιακό λίπος. Παράλληλα, θα πρέπει να αντιμετωπίσεις το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου αποφεύγοντας τις τροφές που σου προκαλούν δυσφορία και πρήξιμο. Εκτός από το λίπος, οι πόντοι της κοιλιάς σου μπορεί να είναι αυξημένοι λόγω προβλημάτων του πεπτικού συστήματος. Σύμμαχος σου σε αυτή τη διαδικασία είναι τα προβιοτικά που βρίσκονται στο κεφίρ ή στα ενισχυμένα γαλακτοκομικά προιόντα. •κατανάλωση δημητριακών δηλαδή ψωμί,ζυμαρικά,ρύζι.. τα οποία να είναι ολικής αλέσεως, καθώς ο σωματότυπος σου σχετίζεται με διαταραχή του σακχάρου. •προσθήκη τροφίμων πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία έχει βρεθεί ότι μειώνουν το λίπος της κοιλιάς. •περιορισμός του άγχους και επαρκής ύπνος •κατανάλωση 1-2 φλιτζανιών πράσινο τσάι καθημερινά

ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΑΧΛΑΔΙ Θετικά Καλύτερη καρδιαγγειακή λειτουργία,μειωμένος κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη. Αρνητικά Περισσότερο επίμονη αποθήκευση λίπους Διατροφικές οδηγίες Το λίπος στα «ψωμάκια» αντιμετωπίζεται πιο δύσκολα και θα πρέπει να συμπεριληφθεί η καταπολέμηση της κυτταρίτιδας: •κατανάλωση άπαχης πρωτείνης η οποία θα αυξήσει το μυικό ιστό και θα βελτιώσει τη σύσταση του σώματος •περιορισμός του αλατιού το οποίο προκαλεί κατακράτηση υγρών •κατανάλωση τροφίμων πλούσιων σε κάλιο,όπως φρούτα,λαχανικά..Το κάλιο διώχνει το νάτριο από τον οργανισμό και μειώνει την κατακράτηση υγρών •μείωση της πρόσληψης λιπαρών τροφών και γλυκών που είναι η «αχίλλειος πτέρνα» των μεσογειακών γυναικών και προκαλούν τη συσσώρευση του λίπους στα επίμαχα σημεία •για τη μείωση της κατακράτησης υγρών υπάρχουν βότανα όπως η λουίζα και το τάραξαν κι,που είναι διουρητικά και έχουν την ιδιότητα να «ξεπλένουν» και να καθαρίζουν τον οργανισμό ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟ Αυξήστε την κατανάλωση υγρών μέσα στην ημέρα Ενισχύστε τη διατροφή σας με άπαχα γαλακτοκομικά προιόντα:βοηθούν τη λειτουργία του μεταβολισμού Προσπαθήστε να εντάξετε τη φυσική δραστηριότητα στη καθημερινότητα σας.

Εκτός από την καύση θερμίδων, η γυμναστική θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τη διατροφή σας,χάρη στις ενδορφίνες που παράγονται και βελτιώνουν τη διάθεση! Η κατανάλωση αλκοόλ θα πρέπει να περιοριστεί στα 2-3 ποτηράκια την εβδομάδα (ιδανικά λευκό κρασί) Στα ροφήματα σας χρησιμοποιήστε στέβια ή άλλο υποκατάστατο ζάχαρης (μέχρι 2καφέδες ημερησίως και 2 φλιτζάνια τσάι ή βότανα ανά ημέρα) Σε κάθε μερίδα φαγητού και κάθε σαλάτα 1κ.σ. ελαιόλαδο Η μερίδα για το ψάρι,το κρέας ή το κοτόπουλο είναι 120 γρ ψημένο (σε μέγεθος περίπου όσο μια φέτα ψωμί του τοστ) Η μερίδα για τα όσπρια,τα λαδερά και τα ζυμαρικά είναι 1 ½ φλιτζάνια του τσαγιού μαγειρεμένα Μια μερίδα φρούτου:3βερίκοκα,10κεράσια,10ρώγες σταφύλι,1ροδάκινο,2βανίλιες,3φέτες ανανάς,μια λεπτή φέτα καρπούζι,μια φέτα πεπόνι Mελίνα Κωνσταντινίδη Διαιτολόγος - Τεχνολόγος Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Αγγελική Παπά
Διατροφολόγος: Αγγελική Παπά
Γεννήθηκα Σεπτέμβριο του 1986 στο Μαρούσι. Μεγάλωσα στον Ταύρο όπου και κατοικώ ως σήμερα. Το 2005 βρέθηκα στη Σητεία Κρήτης για να σπουδάσω αυτό που αγαπώ. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος με ενεργή συμμετοχή σε συνέδρια και εθελοντικές δράσεις με θέμα τη διατροφή.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Αγγελική Παπά καλέστε στο 6947856688 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It