Η διατροφή δεν θέλει κόπο... θέλει τρόπο!

Σε μία εποχή που οι απαιτήσεις είναι τεράστιες και  όλα γύρω μας τρέχουν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, οι περισσότεροι προσπαθούμε να ισορροπήσουμε  μεταξύ της υγιεινής ζωής και των αμέτρητων υποχρεώσεων.

Ήρθε λοιπόν η στιγμή να συνειδητοποιήσουμε πως το να τρώμε σωστά δεν είναι ένας επιπλέον αγώνας αλλά ο σύμμαχος μας στη στρεσσογόνο καθημερινότητα. Η ισορροπημένη διατροφή μας προσφέρει υγεία, ευεξία, ενέργεια, καλή διάθεση και φυσικά καλύτερη απόδοση στον τομέα στης δουλειάς μας. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από σήμερα:

Ποτέ μην παραλείπεις το πρωινό Λύσεις υπάρχουν και για τους πιο βιαστικούς: -ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης , τυρί και γαλοπούλα και ένα μικρό φρούτο ή -ένα μπολ δημητριακά με γάλα ή -ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με ένα φλιτζάνι φυσικό χυμό ή -ένα ποτήρι γάλα με ένα φρούτο και μια χούφτα αμύγδαλα Είναι αρκετά για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας με την ενέργεια που χρειαζόμαστε.

Ας πάρω μια ανάσα Το μεσημεράκι, κάπου εκεί που πάντα θυμόμαστε να ανανεώσουμε τον καφέ στο φλιτζάνι μας, είναι ώρα να θυμηθούμε να φάμε και κάτι. -ένα φρούτο ή -λίγα αμύγδαλα ωμά ή -μία χούφτα σταφίδες ή -έναν φυσικό χυμό

Ώρα για διάλειμμα Ακόμα και αν η ώρα του μεσημεριανού μας βρίσκει ακόμα στη δουλειά, πάντα υπάρχει χρόνος για ένα διάλειμμα. Στα γεύματα μας καλό είναι να συνδυάζουμε και τις τρεις  ομάδες τροφίμων (άμυλο, πρωτεινη, λαχανικά). Μπορούμε να έχουμε μαζί μας μαγειρευτό φαγητό από το σπίτι: -κάποιο κρέας, κοτόπουλο, ψάρι με λαχανικά βραστά ή ωμά και μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή πατάτα βραστή ή λίγο ρύζι. Ακόμα και αν παραγγείλουμε απ’ έξω , μπορούμε να επιλέξουμε: -μία σαλάτα με κοτόπουλο και μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης -καλαμάκια κοτόπουλο με πίτα αλάδωτη και σαλάτα, -μπαγκέτα με γαλοπούλα, τυρί ντομάτα και σαλάτα.

Κάτι στα γρήγορα Την ώρα του απογευματινού πιθανόν  να είμαστε ακόμα στο δρόμο για το σπίτι ή σε εξωτερικές δουλειές. Κανένα πρόβλημα! -ένα φρούτο -Μία χούφτα ξηροί καρποί ή -Μία μπάρα δημητριακών, Είναι αρκετά για να μην αφήσουμε άδειο το στομάχι μας.

Ώρα να χαλαρώσουμε Έφτασε επιτέλους η ώρα της χαλάρωσης! Το πιθανότερο είναι να μας βρει στον καναπέ μπροστά στην τηλεόραση και αν έχουμε τηρήσει όλα τα παραπάνω, ευτυχώς όχι ιδιαίτερα πεινασμένους. Για βραδινό θα προτιμήσουμε κάτι ελαφρύ: -ένα γιαούρτι με μέλι και δημητριακά ή -ένα παξιμάδι με ντομάτα και λίγο τυρί ή -Ένα τοστ με μια μικρή σαλάτα Και κάπως έτσι μία κουραστική μέρα τελείωσε και μία καινούργια μας περιμένει γεμάτους ενέργεια!  

Να σημειωθεί ότι τα παραπάνω αποτελούν μερικά παραδείγματα μόνο ενός διατροφικού πλάνου και ότι για οποιαδήποτε ασθένεια, εγκυμοσύνη, ή ανάγκη για απώλεια βάρους, απαιτείται εξατομικευμένο διαιτολόγιο.

Χριστίνα Μαλανδράκη
Διατροφολόγος: Χριστίνα Μαλανδράκη
Γεννήθηκα το Μάιο του 1986. Μεγάλωσα και κατοικώ στο Παλαιό Φάληρο μέχρι και σήμερα. Με καταγωγή από την Κρήτη δεν θα μπορούσα να μην αγαπήσω τη Σητεία όπου και σπούδασα στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας. Πραγματοποιώ μετεκπαίδευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία, παρακολουθώντας παράλληλα τις εξελίξεις γύρω από τον τομέα διατροφής. Σήμερα εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Χριστίνα Μαλανδράκη καλέστε στο 6944204326 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It