Ζούμε περισσότερο με τα λαχανικά...

Οι καλοσχεδιασμένες φυτοφαγικές δίαιτες θεωρούνται κατάλληλες για όλα τα στάδια ζωής. Το 40% των φυτοφάγων έχουν χαμηλότερο Δ.Μ.Σ. από τους παμφάγους  και εμφανίζουν μικρότερες πιθανότητες για καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη, καρκίνο και αυξημένη αρτηριακή πίεση.

 

Οι φυτοφαγικές δίαιτες επειδή δεν περιλαμβάνουν όλα τα τρόφιμα μπορεί να υστερούν σε θρεπτικά συστατικά. Για το λόγο αυτό θα πρέπει  να σχεδιαστεί ένα διαιτολόγιο που θα παρέχει στον ενδιαφερόμενο ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνη D, βιταμίνη B-12 και λιπαρά οξέα ω-3 .                       ΜΙΑ ΧΟΡΤΟΦΑΓΙΚΗ ΔΙΑΙΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:

  • 2-3  μερίδες οσπρίων και ξηρών καρπών (πλούσια πηγή πρωτεϊνών , ασβεστίου και ψευδαργύρου)
  • 3-4 μερίδες δημητριακών (πλούσια πηγή φυτικών ινών ,σιδήρου και ασβεστίου)
  • 4-5 μερίδες φρούτων και λαχανικών (περιέχουν βιταμίνη C ,σίδηρό , β-καροτένιο και άλλα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά)
  • 2 μερίδες γαλακτοκομικών ή προϊόντων σόγιας  (πηγή πρωτεϊνών και ασβεστίου)
  • Μικρή ποσότητα φυτικών ελαίων και βουτύρου (πηγή απαραίτητων λιπαρών ω-3 και βιταμινών Ε, Α και D)
Φανή Ρούσσου
Διατροφολόγος: Φανή Ρούσσου
Γεννήθηκα στην Πρωτεύουσα το 1985 αλλά ποτέ δεν ένιωσα Αθηναία, μιας και η νησιωτική (Πάρος – Νάξος) καταγωγή μου με κέρδισε από μικρή. Έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια στα Άνω Λιόσια όπου μένω μέχρι σήμερα. Οι πανελλήνιες εξετάσεις με έστειλαν το 2004 στη Σητεία της Κρήτης, για να αποφοιτήσω ως Διαιτολόγος . Έκτοτε εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος κάνοντας εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία και παρακολουθώντας από κοντά τις διατροφικές εξελίξεις.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Φανή Ρούσσου καλέστε στο 6979448632 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It