Το Ταπερ Πολλοί Εμίσησαν!

Το Ταπερ Πολλοί Εμίσησαν!

Έχοντας μιλήσει στο παρελθόν για το περίφημο ταπεράκι του γραφείου και τη σπουδαιότητα του, στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους , επανερχόμαστε να καλύψουμε εκείνους που ακόμη αντιστέκονται.

Ο καθένας για τους δικούς του λόγους δυσκολεύεται να οργανώσει, μεταφέρει, αποθηκεύσει, καταναλώσει το περιεχόμενο από το ταπεράκι του. Το προσπάθησε, το πάλεψε, το ξέχασε, το έχασε και κατέληξε στο παρακάτω συμπέρασμα: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΑΠΕΡ. Προτείνουμε λοιπόν οικονομικές & ταυτοχρονα υγιεινές λύσεις ώστε να διατηρήσουμε τη γραμμή μας ενάντια στα εξοντωτικά ωράρια εργασίας.

1. Κουλούρι Θεσσαλονίκης. Σχεδόν σε κάθε γωνία υπάρχει ένας κουλουρτζής. Πλέον έχουν και μεγάλη ποικιλία, πολύσπορο ή ολικής άλεσης. Αφράτο ή κλασσικό. Κριτσίνι ολικής άλεσης ή με καλαμποκάλευρο. Εύκολο, γρήγορο, παραδοσιακό, με ποικιλία, οικονομικό αλλά κυρίως με λίγες θερμίδες & χαμηλό σε λιπαρά.

2. Φυσικός Χυμός. Τα περισσότερα καφέ & φούρνοι φτιάχνουν φυσικούς χυμούς. Πλέον εκτός από τον παραδοσιακό φυσικό χυμό πορτοκάλι, φτιάχνουν και πιο ενδιαφέρον χυμούς με τζίντζερ, λαχανικά, smoothie με γιαούρτι ή γάλα. Ουσιαστικά φτιάχνουν πλήρη γεύματα που τονώνουν τον οργανισμό, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα & παρέχουν ενέργεια για να συνεχίζουμε μια δύσκολη ημέρα. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ! Επειδή η μερίδα τους είναι παραπάνω από τη συνιστώμενη, μπορείτε να τη μοιραστείτε με το διπλανό σας που σίγουρα το έχει τόσο ανάγκη όσο εσείς.

3. Ατομικά Σάντουιτς. Δεν χρειάζεται να αγοράζεται το μεγάλο μέγεθος μπαγκέτας πλέον. Στους περισσότερους φούρνους, αν παρατηρήσετε βγαίνουν τα ίδια ακριβώς σε μικρό μέγεθος. Είναι εξίσου χορταστικά, σε συνιστώμενο μέγεθος και ικανά να καλύψουν τη λιγούρα σας προσφέροντας ενέργεια σε τόση ποσότητα όση χρειάζεστε για να επιστρέψετε στην εργασία σας χωρίς να νιώθετε φούσκωμα.

4. Φρούτα. Εντάξει να μην προετοιμάζουμε & μεταφέρουμε τάπερ αλλά μια μπανάνα, ένα μήλο πλυμένο σε σακουλάκι τροφίμων & μερικά αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη χωράνε πάντα σε κάθε τύπο τσάντας. Μαζί με αυτά ρίξτε & μια μπάρα δημητριακών.

5. Ανθρακούχο νερό. Είναι σημαντικό να ενυδατωνόμαστε & κατανοητό πως κάποιες στιγμές θέλουμε να πιούμε κάτι που δεν είναι καφές, ούτε χυμός και δεν ξέρουμε ακριβώς τι είναι αυτό. ΑΝΘΡΑΚΟΥΧΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΝΕΡΟ. Δεν έχει θερμίδες, είναι δροσερό, θυμίζει αναψυκτικό αλλά δεν έχει ζάχαρη. Όσοι επιθυμείτε προσθέστε φέτες λεμόνι, κομμάτια τζίντζερ, φέτες αγγούρι ή οτιδήποτε άλλο βάζει η φαντασία σας.

Το αποτέλεσμα σίγουρα θα σας ικανοποιήσει.

Δήμητρα Δρίτσα
Διατροφολόγος: Δήμητρα Δρίτσα
Γεννήθηκα το Μάρτιο του 1987 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσα. Λίγο μετά το τέλος του λυκείου βρέθηκα να σπουδάζω στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας του Α.Τ.Ε.Ι Σητείας Κρήτης και το ταξίδι στη Διατροφή ξεκινά… Έκτοτε εργάζομαι ως Διαιτολόγος – Διατροφολόγος ενώ παράλληλα δεν χάνω ευκαιρία να παρακολουθώ συνέδρια και ημερίδες διατροφής.



Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Δήμητρα Δρίτσα καλέστε στο 6988712998 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It