"Γάμο" διατροφή!!!!!! Σε γάμο θα πάς, σωστά να φας!!!

"Γάμο" διατροφή!!!!!! Σε γάμο θα πάς, σωστά να φας!!!

Μπορεί φέτος να μην είναι η σειρά σου, αλλά σίγουρα έχεις πάει ήδη σε 3 γάμους (φίλων- συγγενών- συναδέλφων) και πρέπει να αναλογιστείς, ότι είναι ακόμα αρχές Ιουλίου! Μέχρι το τέλος της σεζόν έχεις ακόμα τουλάχιστον άλλους 2-3 γάμους! Σωστά;;

Φταίει  μάλλον ότι βρίσκεσαι σε κρίσιμη ηλικία που πρέπει να αρχίσει να σε απασχολεί! Μέχρι να φτάσεις σε αυτό το σημείο όμως, καλό θα ήταν να προσέξεις  τις διατροφικές αλλά και "αλκοολικές" σου επιλογές, γιατί εκεί στα κτήματα, με το πράσινο, με τη θάλασσα, η όρεξη ανοίγει..!!! Το κυριότερο που πρέπει να σε απασχολεί, είναι να περάσεις υπέροχα, να φας, να πιεις και να χορέψεις στους ρυθμούς του ζευγαριού. Για να αποφύγεις περιττές και κενές θερμίδες που μπορεί να διαταράξουν την ισορροπία της διατροφής σου, ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές.

Συμβουλές πριν το γάμο:

  • αν ο γάμος είναι βραδινή ώρα επέλεξε το μεσημέρι να καταναλώσεις ένα ελαφρύ γεύμα όπως μία ανάμικτη πλούσια σαλάτα με τόνο και παξιμαδάκια τριμμένα
  • φρόντισε να έχεις ενυδατώσει σωστά το σώμα σου για όμορφο δέρμα, αλλά και για να μπορέσει ο οργανισμός να διαχειριστεί πιο εύκολα το αλκοόλ που θα καταναλώσεις
  • φόρεσε τα γιορτινά σου! η καλή διάθεση πάντα μειώνει την πείνα

Συμβουλές κατά την διάρκεια του γάμου:

  • αρχικά, δεν υπάρχει λόγος να φάς όλα τα κουφέτα! 2-3 για το καλορίζικο είναι καλά και άφησε τα υπόλοιπα για αύριο
  • αν υπάρχει κανένα γλυκό- μπινελίκι στην εκκλησία δοκίμασε τα χωρίς να ξαναπάρεις!!
  • στο γλέντι προσπάθησε να αποφύγεις τα πολλά αρχικά κεράσματα (καναπεδάκια, γλυκάκια που περιφέρονται) για να μπορέσεις να καταναλώσεις μια κανονική ποσότητα στο κυρίως γεύμα
  • ήρθε η ώρα! έρχεται ο μετρ και λέει στο τραπέζι σας <μπορείτε να περάσετε στο μπουφέ να σερβιριστείτε> και τότε ο αγώνας ξεκινάει!! τι θα βάλουμε στο πιάτο; φρόντισε να γεμίσεις τουλάχιστον τα 2/3 του πιάτου σε σαλάτα, το άλλο 1/4 με κρεατικά (ψητά, κοκκινιστά) και στο υπόλοιπο 1/4 βάλε ότι χωράει!!! (πίτα, κρέπα, μακαρόνια, ότι θες!!!) με αυτόν τον τρόπο θα είσαι χορτάτος αλλά και προσεκτικός
  • και τώρα με το γλυκό τι θα γίνει;;; επέλεξε το γλυκό που σου αρέσει και απλά φάτο! αν σου αρέσει και κάποιο άλλο μοιράσου το με τον φίλο- φίλη σου!!!
  • τέλος με το ποτό, επέλεξε 2-3 ποτήρια κρασί ή 1-2 ποτά
  • και πολύ νερό!!!!!

ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!! 

Φανή Ρούσσου
Διατροφολόγος: Φανή Ρούσσου
Γεννήθηκα στην Πρωτεύουσα το 1985 αλλά ποτέ δεν ένιωσα Αθηναία, μιας και η νησιωτική (Πάρος – Νάξος) καταγωγή μου με κέρδισε από μικρή. Έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια στα Άνω Λιόσια όπου μένω μέχρι σήμερα. Οι πανελλήνιες εξετάσεις με έστειλαν το 2004 στη Σητεία της Κρήτης, για να αποφοιτήσω ως Διαιτολόγος . Έκτοτε εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος κάνοντας εξειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία και παρακολουθώντας από κοντά τις διατροφικές εξελίξεις.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Φανή Ρούσσου καλέστε στο 6979448632 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It