Βάλε τα μανιτάρια στη ζωή σου... και στη νηστεία σου!

manitariaΤα μανιτάρια από άποψη βιολογικής αξίας, πλησιάζουν ακόμα και τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης..

Είναι μία εξαιρετική επιλογή για τις σαλάτες μας, τα ψητά λαχανικά, τις μακαρονάδες ή  συνοδευτικό για τα κρεατικά μας. Καθότι είναι φυτικής προέλευσης τρόφιμο, είναι και μία ιδανική επιλογή για την περίοδο της νηστείας. Έχουν υψηλή θρεπτική αξία.

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος και νάτριο. Επίσης έχουν ελάχιστες θερμίδες και καθόλου χοληστερίνη. Περιέχουν όλα τα απαραίτητα για τον οργανισμό αμινοξέα και για αυτό κατατάσσονται στις υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες .
 
Θα λέγαμε ότι από άποψη βιολογικής αξίας, πλησιάζουν ακόμα και τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης!
Επίσης, είναι καλή πηγή φυτικών ινών και βιταμινών, συγκεκριμένα  βιταμίνης C, και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Περιέχουν σίδηρο, ψευδάργυρο, φώσφορο, κάλιο, μαγγάνιο και σελήνιο. Αν μας αρέσουν και γευστικά, δεν έχουμε παρά να τα βάλουμε πάραυτα στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.
 

 

 

Χριστίνα Μαλανδράκη
Διατροφολόγος: Χριστίνα Μαλανδράκη
Γεννήθηκα το Μάιο του 1986. Μεγάλωσα και κατοικώ στο Παλαιό Φάληρο μέχρι και σήμερα. Με καταγωγή από την Κρήτη δεν θα μπορούσα να μην αγαπήσω τη Σητεία όπου και σπούδασα στο Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας. Πραγματοποιώ μετεκπαίδευση στις Διατροφικές Διαταραχές & την Παχυσαρκία, παρακολουθώντας παράλληλα τις εξελίξεις γύρω από τον τομέα διατροφής. Σήμερα εργάζομαι ως επαγγελματίας Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

Για επικοινωνία με τη διατροφολόγο Χριστίνα Μαλανδράκη καλέστε στο 6944204326 e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Pin It