8 τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται για τη διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους!

Καθημερινοί πειρασμοί που όταν τους αποφεύγουμε βοηθάμε τον οργανισμό μας να διατηρήσει ένα φυσιολογικό βάρος ή να χάσει το περιττό! Επιλέγουμε να μην καταναλώνουμε τα παρακάτω τρόφιμα(πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά) και σύντομα θα καταλάβουμε το δώρο που κάνουμε στον εαυτό μας!!

Υγιεινή διατροφή στην εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος κατά την οποία οι διατροφικές ανάγκες αυξάνονται εξαιτίας των απαιτήσεων του αναπτυσσόμενου βρέφους. Μια υγιεινή δίαιτα και ένας υγιεινός τρόπος ζωής είναι ιδιαιτέρως σημαντικά για μια υγιή εγκυμοσύνη, καθώς επηρεάζουν την υγεία τόσο της μητέρας όσο και του βρέφους. Οι διαιτητικές συστάσεις για τις εγκύους είναι παρόμοιες με αυτές για τον γενικό πληθυσμό, όμως υπάρχουν ορισμένες σημαντικές λεπτομέρειες που θα πρέπει κανείς να γνωρίζει.

Κυτταρίτιδα...ο εχθρός κάθε γυναίκας !!!

 Η κυτταρίτιδα είναι η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και τον υποδόριο ιστό. Οφείλεται στην κακή αιμάτωση και στη διόγκωση των λιποκυψελών στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματος που εμφανίζεται.

Διατροφή στην παραλία

Όλοι κατά τους καλοκαιρινούς μήνες προσπαθούμε να μην ξεφύγουμε στο φαγητό και το αλκοόλ και να διατηρήσουμε το βάρος μας. Είτε βρισκόμαστε σε διακοπές είτε σε ένα μπάνιο με φίλους έχουμε το άγχος του φαγητού και της ζυγαριάς . Κακώς !! Οργάνωση, καλή θέληση και όλα είναι υπό έλεγχο !! 

15 tips για να μειώσεις τις περιττές θερμίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη του ανθρώπου να εξελίσσετε και να προοδεύει επιλεκτικά! Γιατί κάποιος να μπορεί να προσαρμοστεί στη νέα τεχνολογία αλλά όχι σε μια νέα διατροφική αλλαγή; Γιατί πάντα υπάρχουν εμπόδια και δυσκολίες; Είναι προτιμότερο ένα καινούριο tablet από ένα λειτουργικό και υγιές σώμα; Δώσε χρόνο στον εαυτό σου!

7 δημιουργικοί τρόποι για να αυξήσουμε τα λαχανικά στην καθημερινότητα μας

Όλοι γνωρίζουμε τα οφέλη των λαχανικών στη διατροφή μας, πολλές φορές όμως δυσκολευόμαστε να τα εντάξουμε στο καθημερινό μας πρόγραμμα! Οι καλοκαιρινοί μήνες επιβάλουν αυξημένη κατανάλωση λαχανικών για ένα επιπλέον όφελος που χαρίζουν στον οργανισμό, την ενυδάτωση!Ασφαλώς βοηθάνε το σώμα να λάβει πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία καθώς επίσης συμβάλουν στην διατήρηση φυσιολογικού βάρους και καλής υγείας!

Το Νερό Σου Τι Γεύση Έχει;;;

 

Οι ευεργετικές ιδιότητες του νερού και τα οφέλη του στον ανθρώπινο οργανισμό είναι αναρίθμητα. Η ενυδάτωση αποτελεί το Α και το Ω για τον οργανισμό μας.

(Δια)τροφή για σκέψη και  διαύγεια

Ο εγκέφαλος αποτελεί το σπουδαιότερο και μεγαλύτερο τμήμα του κεντρικού νευρικού συστήματος αφού είναι το κέντρο ελέγχου του σώματος, όλων των ακούσιων και εκούσιων δραστηριοτήτων. Περιέχει γύρω στα 100 δισεκατομμύρια νευρικά κύτταρα. Χρησιμοποιείτε τον εγκέφαλο σας για την εκτέλεση εκατοντάδων εργασιών, πολλές φορές ταυτόχρονα. Πως μπορούμε να ενισχύσουμε την λειτουργία του;

Μπορείς να φας το νερό που δεν πίνεις…

Γνωρίζατε ότι 75% του ανθρώπινου οργανισμού αποτελείται από νερό(;) και αφού συμβαίνει αυτό πόσο νερό χρειάζεται ο ανθρώπινος οργανισμός για να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες του;

Η Μαύρη Θρεπτική Σοκολάτα & Οι Άλλες…

Σε όποια ηλικιακή ομάδα και αν ανήκεις η σοκολάτα αποτελεί σχεδόν πάντα τη «γλυκιά αμαρτία» όλων.  Δεν είναι μόνο τα παιδιά που την αγαπούν πολύ. Για τους περισσότερους η σοκολάτα είναι σχεδόν απόλυτα συνδεδεμένη με το γλυκό, το κέρασμα, τη γιορτή, την τόνωση, την ικανοποίηση και την απόλαυση. Ας την μάθουμε όμως καλύτερα ώστε να απολαμβάνουμε στο μέγιστο τα οφέλη της και να μην πέφτουμε στις γλυκιές «παγίδες» της.

Σελίδα 1 από 23