Τι ξέρεις για την ιστορία των Χριστουγεννιάτικων γλυκών;

 

 

 Κάποιοι θα τα φτιάξουν και κάποιοι θα τ’ αγοράσουν, πάντως μελομακάρονα, κουραμπιέδες, βασιλόπιτα, αλλά και χριστόψωμο και δίπλες, δεν θα λείψουν από τα σπίτια μας ούτε κι αυτά τα Χριστούγεννα. Ευκαιρία να μάθουμε, όμως και κάποια πράγματα για την ιστορία τους. Continue reading

Μπορεί η άσκηση να αρέσει σε όλους ;

exercise

άσκηση , φυσική κατάσταση

 

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που λένε ότι δεν τους αρέσει η γυμναστική, ότι βαριούνται αυτή την διαδικασία ή ακόμη κι ότι ¨δεν είναι για μένα αυτά¨. Αναμφισβήτητα δεν μπορεί η γυμναστική να αρέσει σε όλους. Continue reading

Μπιφτέκι Με Κολοκύθι

Μπιφτέκι με Κολοκύθι. Συνταγές με λίγες θερμίδες

Μπιφτέκι με Κολοκύθι. Συνταγές με λίγες θερμίδες

Continue reading

Αντιοξειδωτικά : που βρίσκονται ;

antio

αντιοξειδωτικά , υγεία

 

Τα αντιοξειδωτικά είναι φυσικές ουσίες που βρίσκονται σε κάποια τρόφιμα και εμποδίζουν τη δράση των ελευθέρων ριζών (δημιουργούνται με το κάπνισμα , ηλιοθεραπεία και το στρες). Κάντε την τροφή σας το φάρμακό σας , όπως έλεγε και ο Ιπποκράτης , και θα ανταμειφθείτε για αυτό !!!! Continue reading

7 Απορίες για τις 7 Μέρες ενός Προγράμματος Διατροφής!

Απορίες προγραμματος διατροφής - Ερωτήσεις- Απαντήσεις

Απορίες προγραμματος διατροφής – Ερωτήσεις- Απαντήσεις

7 Απαντήσεις στις συνηθέστερες ερωτήσεις σου! Γιατί μπορεί η διατροφή για τον καθένα να σημαίνει κάτι διαφορετικό όμως οι απορίες παραμένουν κοινές! Ας τις λύσουμε: Continue reading

Η πιο θρεπτική μερέντα!

Free stock photo of bread, food, wood, flowers

Συστατικά:

  • 200 γρ. κουβερτούρα
  • 200 γρ. ταχίνι
  • 100 γρ. φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκάλι
  • 1 γεμάτη κουταλιά της σούπας μέλι
Λιώνουμε την κουβερτούτα σε μπεν μαρί.
 Μόλις λιώσει, προσθέτουμε το χυμό πορτοκαλιού και ανακατεύουμε να ομογενοποιηθεί.
 Κατεβάζουμε το κατσαρολάκι από τη φωτιά και προσθέτουμε το ταχίνι και το μέλι ανακατεύοντας πολύ καλά.
  Αδειάζουμε σε βαζάκια,τα οποία φυλάσσουμε εκτός ψυγείου.
Πηγή : https://www.sintagespareas.gr/sintages/i-pio-threptiki-merenta.html, τελευταία επίσκεψη, 26/11/2016, 11.09

Μεσογειακή Μακαρονοσαλάτα

PASTA SALAD

Μεσογειακή Μακαρονοσαλάτα , διατροφή

ΥΛΙΚΑ ( για μία μερίδα ) Continue reading

Κάνε τον μεταβολισμό σου να «τρέχει» με 5 κινήσεις!

apple, measure, diet

Βασικός μεταβολισμός είναι η ελάχιστη ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για να εκτελέσει τις πιο απλές καθημερινές λειτουργίες σε καταστάσεις απόλυτης ηρεμίας. Επηρεάζεται από την ηλικία, το φύλο, το ύψος και το βάρος. Αν συνυπολογίσουμε και τη φυσική μας δραστηριότητα, προκύπτουν οι ενεργειακές μας ανάγκες. Οι ημερήσιες θερμίδες δηλαδή που χρειαζόμαστε για να συντηρηθούμε στο παρόν μας βάρος. Continue reading

Κουακερόπιτα…ή αλλιως «τηγανίτα»

koyakeropita1

Κουακερόπιτα με διάφορες παραλάγες , πρωινό σνακ

Το διαφορετικό πρωινό που θα σας γεμίσει ένεργεια χωρίς λιπάρα . Ευκόλο , γρήγορο κα νόστιμο !!! Δοκιμάστε το σε διάφορες παραλάγες . Continue reading

Παιδική διατροφή

a boy's choice of a healthy or unhealth snack

Παιδική διατροφή , υγεία και παιδί

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΜΙΜΕΙΤΑΙ…

Η σωστή διατροφή αποτελεί μείζον ζήτημα για τα παιδιά, καθώς εφοδιάζει την ανάπτυξή τους αλλά και τους διδάσκει σωστές διατροφικές συνήθειες εφ’ όρου ζωής. Continue reading

« Older posts

© 2016 nutritheories.gr

Theme by Anders NorenUp ↑