Σπιτική πίτσα

pizza_590_b

Σπιτική πίτσα

 

 

 

 

Continue reading

Γυμναστική στο σπίτι

newego_LARGE_t_821_105841817

Γυμναστική στο σπίτι

Οι εποχές είναι δύσκολες. Ο χρόνος σας ίσως να λιγοστεύει, όπως και τα οικονομικά σας, με αποτέλεσμα να μην έχετε την δυνατότητα να πληρώνετε την συνδρομή στο γυμναστήριο. Δεν είναι δύσκολο να συνεχίσετε να προπονείστε στο σπίτι χωρίς κανένα όργανο γυμναστικής. Βασικές ασκήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να μην αγχώνεστε καθημερινά σε κάθε μπουκιά φαγητού που τρώτε μη τυχόν και πάρετε πάλι τα κιλά που με τόσο κόπο ξεφορτωθήκατε. Continue reading

Διατροφή και ψωρίαση

8135_psoriasis

Διατροφή και ψωρίαση , διατροφή και υγεία

Διατροφικές αλλαγές στο μενού μπορούν γενικά να βοηθήσουν τους ανθρώπους με ψωρίαση και ενδεχομένως να βελτιώσουν και τα συμπτώματα. Ωστόσο, δεν υπάρχει επιστημονική έρευνα με την οποία να αποδεικνύεται η επίδραση συγκεκριμένων τροφών στην ψωρίαση, αλλά υπάρχουν ενδείξεις ότι χάνοντας παραπανίσια κιλά μπορεί να δείτε βελτίωση στα συμπτώματα. Διατροφολόγοι προτείνουν μια ισορροπημένη δίαιτα, ώστε να ελέγχετε το βάρος σας και ταυτόχρονα την ψωρίαση. Επίσης, θα μειώσετε τον κίνδυνο καρδιοπαθειών, διαβήτη και εμφράγματος που είναι αυξημένα στους ανθρώπους με ψωρίαση. Τα βασικά χαρακτηριστικά της υγιεινής διατροφής είναι άπαχο κρέας, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, ολικής άλεσης δημητριακά, φρούτα και λαχανικά. Continue reading

Επιλέγεις φέτα για πιο πολύ ασβέστιο; Για δες αυτό…

tiriΞέρατε ότι η φέτα και η μυζήθρα έχουν λιγότερο ασβέστιο από τα κίτρινα τυριά;  Και μάλιστα η διαφορά είναι μεγάλη! Continue reading

Όχι Θερμίδες Στις Διακοπές!!!

 

Θερμίδες, Καλοκαίρι, Διακοπές

Θερμίδες, Καλοκαίρι, Διακοπές

Οι καλοκαιρινές διακοπές μπορούν να μην είναι αφορμή για να χαλάσεις το πρόγραμμα διατροφής σου! Άρχισε την ημέρα σου πάντα με πρωινό γεύμα παρόμοιο με εκείνο που τρως και τον υπόλοιπο χρόνο. Continue reading

Prescetarianism –η Ψαροφαγία είναι η νέα διατροφική τάση

0a54d7c5996e977f6839f017102f9736

Prescetarianism –η Ψαροφαγία είναι η νέα διατροφική τάση , ψάρια και διατροφή

 

Γιατί οι prescetariansθεωρούνται πιο υγιείς

Σύμφωνα με τη θεωρία των prescetariansέπειτα από ένα διάστημα ψαρο-χορτοφαγικής διατροφής το σώμα σου θα πάψει φυσικά να αναζητά κρέας από θηλαστικά και πουλερικά. Αυτό συμβαινει επειδή το κρέας των ζώων που βόςκουν στη γη είναι γεμάτο τοξίνες ,ουρικό οξύ και βακτήρια απο κόπρανα. Continue reading

Εσύ γνωρίζεις τα brazilian nuts;

brazilian nuts Continue reading

Ελαφριά σνακ

65539491251238a65aa76d67a5d0dd82_L

Ελαφρία σνακ , σαντουιτς Light

Continue reading

Σνακ Να Πάρεις!!!!

Σνακ, Μικρά & Συχνά Γεύματα, Ενδιάμεσα Γεύματα

Σνακ, Μικρά & Συχνά Γεύματα, Ενδιάμεσα Γεύματα

Οι μαμάδες λένε ζακέτα να βάλεις! Εμείς λέμε ΣΝΑΚ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ! Οι λόγοι πολλοί! Το υγιεινό σνακ είναι εκείνο που μας γεμίζει ενέργεια τη στιγμή που νιώθουμε πως οι δυνάμεις τελείωσαν αλλά η ημέρα είναι ακόμη μεγάλη και οι απαιτήσεις πολλές. Το σπιτικό σνακ θα μας «σώσει» από την ατασθαλία που θα χαλάσει το πρόγραμμα μας. Continue reading

Γυμναστική VS Κατάθλιψη!

katathlipsh4

Η γυμναστική νικά τη κατάθλιψη…
Οι περισσότεροι φαντάζονται ότι η άσκηση βελτιώνει τη ψυχολογία μόνο θεωρητικά. Στην πραγματικότητα οι αλλαγές που έρχονται μέσα από τη κίνηση είναι καθαρά βιοχημικές. Ως γνωστόν η σεροτονίνη είναι η ορμόνη που ελέγχει τη διάθεση. Όταν τα επίπεδα της σεροτονίνης είναι ψηλά η διάθεση σου είναι καλή. Όταν δεν κυλά αρκετή σεροτονίνη μέσα στον εγκέφαλο νοιώθεις κατάθλιψη. Continue reading

« Older posts

© 2016 nutritheories.gr

Theme by Anders NorenUp ↑